Friday, January 21, 2011

salah kerana kebodohan sendiri !~~


aku selalu buat salah, buat org kiri kanan terasa hati....
aku selalu buat salah, buat org merasa benci...
aku selalu buat salah, buat org berasa nak pergi....

aku tau yg aku bukan sekacak @ sehensem mn.....tp aku btol2 nak fahamkan dirinya....
yg aku syg padanya.....
hal dulu....adalah hal yang lalu....pergi dan xnak diingat kembali.....

ye, salah aku kerana pernah menipu...bukan sekali tp ( 2 kali )....
bukan utk menutup kejahatan aku....tp utk menjaga hubungan yg aku sayangi...

sekarang aku dah berubah....utknya.....
*jgn salah tafsir bila aku berkata begini* aku sudah berubah demi yang Maha Esa...
baru aku berfikir nak berubah kerana dia.....

aku rasakan yg facebook xda makna lagi.......
cukup setakat blog tempat aku luahkan isi hati.....
aku sedih.....aku rindu dia......
aku menangis hari nie............*dalam hati*
aku sudah buka ikatan tali.....menunggu keputusannya untuk stay atau pergi.....

namun aku berjanji 1 hari akan ku cari dan jumpa dia lagi....
kerana aku bukan syg n cintanya hanya kerana dirinya...tp untuk mendekatkan diriku pada Ilahi..


No comments:

Post a Comment