Friday, February 11, 2011

MMA = mission menawan Asia


*moga kemenangan ini bisa buat bola tanah tumpah darahku kembali taringnya*

>aku semangat je bila tgk baju Malaysia atas padang...dari dulu lagi !!
mmg aku fans tahap babun dgn BNT *brazil national team* kalau ada match ja sal dorg nie, mesti nak usha ja....xtido pun xkisah, aku suka tgk samba dorg...

>tp tahap keminatan aku tu xla mengugat kewarganegaraan aku nie !
sebab aku *if Malaysia turun match dgn Brazil*
aku nak turun ada 2 sebab utama :
1-sebab aku sayang & aku nak sokong negara M'sia aku !!!
2-brazil datang la !!! jom tgk style dorg main...

tp !! aku tetap sokong M'sia....mati2 aku jerit dkt stadium tu...M'sia2.....
haha..aku mmg xblh tgk M'sia ada atas padang...geram sgt nak tgk dorg *Boh* gol...
aku doakan dgn kemenangan 2 malam lepas, sebagai batu loncatan skuad bola kita nie....
aku doakan dorg blh menawan Asia nnt....

No comments:

Post a Comment