Sunday, February 27, 2011

kelas menjahit







semalam g Sik,Kedah...makan kenduri umah kawan kakak,
pastu ayah nak ikut dgn che Ha, jadi g ambik dorg then terus naik keta dorg je
sebab keta kita aircond abis gas * hangat nak mampos* KOT !!!

lepas je g makan kenduri,kita g SP = sungai petani...
mgkin dulu ramai petani dekat situ, dats Y dorang panggil cam2...
ntah la,sampai hari ini aku x pasti dgn kewujudan bandar membangun ni...
dah ada mall...tesco ( dulu YAWATA je ) itu pun asyik terbakor....
ntah la~~

che Ha nak g ambik mesin jahit, dia masuk kelas menjahit...
macam2 boleh jahit...dkt situ, perghh !~~~ ramai tol kaum hawa,
ayah lak nak aku teman che Ha g ambik mesin tu.
aku pun g la, dengan aku-aku sekali kena dengor ceramah menjahit tu.
benang lurus la, benang bobin la, tukar tapak, tukar jarum...
macam-macam lagi yang aku xpatut tau, aku tertau....HAHAHA

No comments:

Post a Comment