Saturday, February 19, 2011

going back where i came from !!

Alhamdulillah, ku panjatkan kesyukuran buat Yang Maha Pemberi Rahmat
kerana masih memberi aku peluang hidup serta bertaubat pada-Nya.
Melakukan ibadah pada-Nya membuat diri aku kuat kembali
Nafas yang aku hirup ini, x bisa ku balas kecuali dengan beribadah hanya untuk mendekatkan diriku pada-Nya.

aku dah nak balik, mulakan kelas/kuliah semula, tinggalkan umi seorang diri di sini buat aku kesian pada dirinya. buat aku rindu tawanya bila bersama aku.
Namun, sampai bila aku harus sentiasa bersamanya, x mungkin kan selamanya ??

Pening kepala aku, dah kurang sedikit, tapi masih ada saki-bakinya,
xpa, ini kerana salah aku juga. Namun, aku berharap sayangnya hadap diriku masih tersisa, biar sedikit asalkan masih ada. Kerana aku perlu buktikan kisah cinta aku padanya bukan sampai di sini.

need 2 do sometink, packing bag n solat 1st before im going back where i came (From).
If dis is my last post to my lovely blog. I want show da world dat I LOVE HER SO MUCH. I MISS HER. for da men who want to be her BF, take a good care to her. Make sometink happy to her, always be at her side ~~ Make her smile, dats the beautiful thing dat Allah SWT gave to her.

dah nak besiap, syukranlillah,
loving me for a moment.. :)
Assalamualaikum

2 comments:

  1. salam....

    if you love someone, just let her go
    one day, if she come back to your side
    that's mean she is yours....
    if not, she's not meant to you...

    -awang skematika-

    ReplyDelete
  2. to awang skematika :

    tanks 4 da advice....
    hehe...

    ReplyDelete