Tuesday, January 25, 2011

xboleh tido ***

aku : terfikir pasal dia & cdia....

S & S ( mgkin dah d takdirkan Allah )

aku sedih sebenarnya,tp apa blh aku buat ??
diri aku dgn cdia , jauh beza.

aku mgkin dpt buat dia happy
tp mgkin bila dia bersama cdia, dia lebih happy....
dah lama dorg x bjumpa....( adakah ini tanda aku sepatutnya berundur ??? )
beri ruang buat mereka kembali kenal-mengenali.

aku ( syg ) dia...syg sgt!!
tp kekadang aku dpt rasa yg dia kurang hepi bsama aku....
aku buat dia marah, aku buat dia risau, mcm2 lagi benda yg aku buat dia xsuka....

patutkah aku bgtau cdia, agar cuba mgambil hati dia???
kerana aku terlalu syg dia, n aku nak yg terbaik untuk dirinya....
if bersama org bodoh mcm aku, tentu sj hidupnya xsempurna...

aku berfikir begini xbmksud yg aku ( dah xsyg dia ).
tp aku dpt tgk,rasa,faham yg diri aku xsesempurna seperti cdia....

terus terang aku katakan, yg aku mencintai dia..dan aku masukan dia ke dlm hidupku..
aku berdoa agar dia mndapat yg terbaik dlm hidupnya....
semoga apa yg dia doakan akan termakbul oleh kuasaMu Ya Allah,Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih.

No comments:

Post a Comment